Huis verkocht! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Familie Kwint - WaarBenJij.nu Huis verkocht! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Familie Kwint - WaarBenJij.nu

Huis verkocht!

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2013 | Nederland, Nieuwkoop

Afgelopen weekend was het zover. Na 4 maanden kwam het 1e bod voor ons huis. Ons hart begon als een gek te bonsen van de spanning. Het ging allemaal heel snel daarna. Voor we het wisten was ons huis verkocht! Hiermee is de laatste horde genomen en de weg vrij naar Oeganda. Er breekt nu een spannende tijd aan waarin heel veel geregeld moet gaan worden zowel hier in Nederland als in Oeganda. Het komt ons dan ook prima uit dat we volgende week lekker 3 weken vrij hebben. Deze 3 weken gaan we dan ook volop gebruiken om de batterij op te laden om vervolgens de mouwen op te kunnen stropen en aan de slag te gaan! Als alles goed gaat zullen we medio november op het vliegtuig stappen. Momenteel hebben we een heel dubbel gevoel. Fijn dat we weer door kunnen gaan en toe kunnen werken naar ons doel. Aan de andere kant beseffen we maar al te goed dat de tijd om afscheid te nemen nu dichterbij komt. Afscheid nemen van iedereen die ons lief is valt niet mee. Gelukkig hoeven we dit niet alleen te doen en mogen we vertrouwen op Hem die met ons meegaat en ons zal helpen in de weg die we gaan bewandelen. En wanneer Hij meegaat, hoeven wij ons geen zorgen meer te maken. En dat geeft rust! Natuurlijk komen er moeilijke momenten, daar zij we ons echt wel van bewust, maar zonder strijd is er geen overwinning mogelijk.

• 07 Augustus 2013 - 19:42

Eveline:

heey

alleerst wat een sturing dat jullie huis nu verkocht is, wil jullie veel geluk en wijsheid wensen in de tijd die komen gaat.

en boven al gods onmisbare zeggen

hartelijke groet

eveline

• 07 Augustus 2013 - 19:59

Ilse:

Snik... Ik ga jullie heeeeel erg missen maar ben zo trots op jullie. Hier ook een dubbel gevoel dus.
    Liefs!

• 07 Augustus 2013 - 21:34

Laura:

Lieve kwintjes...

In ene is het dan zover...!
    Huis verkocht en alle wegen zijn open om te gaan...spannende toekomst...!
    We gaan jullie missen hoor...:(
    Heel veel succes met alle voorbereidingen.
    Dikke kus van de kentropjes

• 07 Augustus 2013 - 23:03

Bianca V. Oudenallen-Dol:

Wat een super gaaf bericht! Ik wens jullie heel veel succes de aankomende tijd en natuurlijk ook voor straks in Oeganda!

• 08 Augustus 2013 - 09:49

Netty Hinderks:

Hallo Remco en familie,
    Allereerst heel veel succes gewenst, met jullie doel. Ik heb een neef in Canada zitten, die is ook in Uganda geweest, allereerst om daat via de kerk te werken voor een aantal weken. Toen besloten om daar een kindje te adopteren, en daarna met zijn vrouw teruggeweest, het had heel wat voeten in de aarde voordat de adoptie helemaal rond was. Uiteindelijk hebben zij daar 2 kindjes geadopteerd, maar en zijn vrouw en mijn neef, elk afzonderlijk hebben daar wel een aantal maanden door moeten brengen. Hij is leraar en zijn vrouw is nu aan het studeren, we denken, dat zij in de toekomst ook daarheen zullen vertrekken. Zij hebben in totaal 5 kinderen , allen geadopteerd, uit verschillende landen. 4 donkere kinderen en 1 blanke. Het is een heel gelukkig gezin.
    Wie weet kom je ze daar nog eens tegen.
    In ieder geval veel succes, en sterkte met het afscheid nemen straks. Maar ik denk dat julie daar heel veel liefde terug zullen krijgen.
    Hartelijke groeten van Netty Hinderks.

• 08 Augustus 2013 - 11:41

Mama:

Voor mij natuurlijk ook heeeel dubbel. Respect voot wat jullie gaan ondernemen, trots.., het is toch niet niks.. zo ver weg een helpende hand bieden aan mensen in nood..maar ook zo moeilijk..voor mij om te weten dat mijn kinderen en kleinkinderen zo ver weg zitten en ze weer een stukje meer te moeten loslaten. Maar gelukkig..jullie zijn in goede Handen en dat geeft rust (hopelijk) en vertrouwen..
    Liefs van jullie mama en oma

• 08 Augustus 2013 - 15:26

Annelies Teunissen:

Beste Remco en familie,

Wat een mooi bericht.
    Gaaf dat jullie dit nu 'eindelijk' kunnen gaan doen.
    Heel veel succes met de voorbereidingen.

Gr,
    Annelies

• 08 Augustus 2013 - 21:59

Jaap Overbeek:

Beste Remvo, gefeliciteerd met de verkoop van je huis. Spannend en onzekere toekomst met jullie reis naar Oeganda. Gelukkig weten jullie dat je niet alleen gaat. Ik was wat in verwarring omdat ik niet goed zag wie er nu wegging, de oude vriend van mijn zoon, Remco, of mijn oude collega Jeroen. Ik hoor het nog wel wat de concrete plannen zijn.

• 09 Augustus 2013 - 11:58

Tante Fia:

Lieve Remco en Joanne en allerliefste Noa en Finn,

Wat fijn voor jullie dat het huis verkocht is en dat je nu echt je plannen kunt gaan verwezenlijken. Een dubbel gevoel hebben we denk ik allemaal. We vinden het natuurlijk fantastisch dat jullie dit zo belangrijke werk gaan doen. Aan de andere kant is het een hele onderneming om op te breken uit je eigen

• 09 Augustus 2013 - 12:04

Tante Fia (vervolg):

oeps, er ging iets mis. Ik ga hier maar even verder.
    Ik wou schrijven dat het ook een hele onderneming is om op te breken uit je eigen land en cultuur en zo ver van je direcet familie te zijn. Vooral ook voor Noa en Finn. Maar zij zullen daar vast en zeker nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gaan krijgen enne... Noa, jij gaat vast heel snel Engels leren hoor. Je bent een hele flinke en dappere meid. En Finn ... ik denk dat jij ook heel veel vriendjes gaat krijgen. En ik ga jullie beloven dat ik jullie uit Holland kaartjes ga sturen. Oké?

Lieve Remco en Joanne, ik wens jullie een geweldige tijd in Uganda. Het zal vast niet altijd meevallen. Maar hou bij alles vooral het vertrouwen in Hem, die jullie hiertoe heeft geïnspireerd. Heel veel geluk en liefde en bovenal zegen gewenst in Uganda. Ik blijf jullie volgen....
    Veel liefs,
    tante Fia

• 10 Augustus 2013 - 07:51

Carla Richards:

Zo, en dan gaat het opeens echt gebeuren! Heel veel succes en geluk met jullie bijzondere missie.
    Groetjes Carla

• 10 Augustus 2013 - 18:50

Oom Theo En Tante Coby:

Lieve Remco en Joanne en natuurlijk Noa en Finn

Wat komt het nu ineens dichtbij zeg, een hele onderneming hoor en best spannend.
    Ook voor de kids, het zal een hele verandering wezen.
    Fijn dat het huis nu verkocht is en dat je daar geen omkijken meer naar hebt.
    Het is mooi om zoiets te ondernemen en alles achter je te laten wat niet gemakkelijk zal zijn, maar
    wanneer Hij met je mee gaat zullen jullie de kracht krijgen om het los te kunnen laten en om daar een
    nieuw bestaan te kunnen opbouwen.

wij wensen je heel veel kracht en sterkte toe in dit alles en een dikke knuffel voor de twee kids.

liefs oom Theo en tante Coby

• 13 Augustus 2013 - 12:27

Oom Ger En Tante Carla:

Lieve Remco en Joanne,

Wat geweldig dat jullie je huis hebben kunnen verkopen. We begrijpen best dat het nu allemaal heel dicht bij komt en er veel geregeld moet worden. Het doel hebben jullie met Gods hulp wel voor ogen, maar op de weg daar naar toe komen er nog veel vragen op jullie af. We wensen jullie Gods nabijheid en leiding in deze periode van voorbereidingen voor het hele gezin en steun bij het afscheid nemen.

Veel liefs,

Oom Ger en tante Carla

• 13 Augustus 2013 - 17:50

Papa:

heel veel sterkte de komende tijd , wij denken aan jullie , wij zullen jullie missen .
    maar jullie gaan niet alleen , zou niet kunnen ook he .
    maar al met al toch heel snel
    fijne vakantie en geniet er dubbel van.
    jullie laten een leegte achter .
    maar in ons hart gesloten .
    veel liefs

• 19 Augustus 2013 - 20:51

Anneke Roest:

Hoi Remco en Joanne,
    Wat fijn om te horen dat jullie huis nu is verkocht. Eindelijk kunnen jullie jullie droom gaan waarmaken! Respect voor jullie plannen! Ik hoop dat jullie en natuurlijk ook Noa en Finn snel kunnen wennen in Oeganda en een mooie tijd zullen hebben daar.
    Heel veel geluk gewenst!

Groetjes,